Viden om: Hjælp - Jeg kan ikke logge ind


Hjælp - Jeg kan ikke logge ind

Deadline inden d. 1. januar 2019

Hjælp - Jeg kan ikke logge ind

Vi alle kender det! Der er intet mere irriterende, hvis man ikke kan logge ind. Men der er naturligvis hjælp at hente.

Kan du ikke logge ind, er det vigtig du skriver os en mail til: info@dask-online.dk - Gør det nu, for du kan jo heller ikke logge ind næste gang?


Årsager...

Min mailadresse findes ikke i databasen

Har
du ikke været logget ind i et år eller har din profil ikke været
udfyldt med billede og korrekt kontaktinformation, er den givetvis
blevet slettet og kan derfor selvsagt ikke findes.
I såfald skal du
starter forfra. Vi sletter profiler, fordi det støjer i vores system og
er generende for os og vores producerende. Vi ønsker, at vores brugere
skal være opdaterede og aktive.

  • Har du testet at du har skrevet mailadressen korrekt?
  • Mange tager fejl af .dk eller .com
  • Nogle glemmer helt @
  • Andre skriver komma istedet for punktum

Husker du den adresse du oprettede dig med?
Ja, du har sikkert mere end en adresse og forsøger at logge på med den forkerte?

Få tilsendt password automatisk
Du kan få tilsendt password til din mail, men tjek dit spamfilter eller uønskede mails. Robotsvar ender som regelt der ;-)

Tip om sikkerhed
Lav dit eget password og lad det være nemt at huske. evt. 1234

Ja,
er der nogen i hele verden der ville hacke din DASK profil (Næppe) så
er det til ingen verdens nytte. Din profil indeholder ingen
informationer om dig som man ikke kan finde andre steder og vi gemmer
ikke kreditkortoplysninger hvis du eksempelvis betaler via vores side.
Derfor kan du have den letteste kode, du altid vil kunne huske hos os
,-)

Generelt råd: Hav aldrig samme kode her, som du anvender til mails, facebook, eboks eller netbank. Så er du på den sikre side.


Mvh
Tommy Duus

Ham der, der svare alle mails og opkald ,-)



Mvh Tommy Duus

Caster/ Branchevejleder